یزدفردا "در پی انتشار خبری مبنی بر دستور استاندار یزد در خصوص تفکیک محیط کار برادران و خواهران كارمند در دستگاههای اجرایی باخبرشدیم جمعی از بانوان شاغل در دانشگاه یزد نامه ای را در این خصوص خطاب به رییس این مجموعه ارسال کرده اند.
امضاکنندگان در این نامه با استقبال از دستور استاندار یزد، خواهان اجرای سریع آن در محیط کار خود شدند. متن این نامه که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرارگرفته است بدین شرح است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر میبدی

رییس محترم دانشگاه

باسلام و احترام

این‌جانبان امضاکنندگان ذیل، جمعی از بانوان شاغل در دانشگاه، با استقبال از دستور استاندار محترم یزد مبنی بر تحقق یکی از آرزوهای دیرینه ما درخصوص جداسازی محیط کار برادران و خواهران در مجموعه‌های اداری و اجرایی، از جنا‌ب‌عالی به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی در این مجموعه تقاضا داریم نسبت به اجرای این مهم اقدام لازم و عاجل به‌عمل‌آورید. سزاوار است دانشگاه یزد به عنوان نهادی علمی و فرهنگی در دارالعلم و دارالعباده یزد در این حرکت دینی و فرهنگی پیشتاز سایر ادارات و ارگان‌ها باشد و مطمئناً این تصمیم ارزشمند گام مؤثری در مسیر حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی و تحکیم کانون خانواده خواهدبود.

ومن الله التوفیق و علیه التکلان

اکنون با توجه به اینکه شنیده ها حاکی از اهتمام جدی برخی از مدیران دستگاه های دولتی مبنی بر اجرای این دستور است، امضاکنندگان منتظرند ببینند رییس دانشگاه یزد آن گونه که در این نامه نیز ذکر شده به عنوان مسؤول یکی از مهمترین نهادهای علمی و فرهنگی در دارالعلم و دارالعباده یزد چه واکنشی نسبت به این درخواست خواهدداشت.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا